10.8.11

hadap!


waktu aku katakan yang ini sebenarnya jalan aku. aku mahu ianya menjadi suatu yang abadi untuk aku kenang. waktu aku kekal menetapkan dalam hati yang aku akan memilih ini. aku hambakan sepenuhnya hati aku ke Tuhan. dan apa jadi pun, tak akan aku susahkan siapa-siapa untuk ini kerana aku sendiri mahu.

pesan aku, janganlah kau mensia-siakannya. kerana waktu itu, aku judikan sepenuh nyawa aku. walau aku tahu akan ada suatu hari, nafasku bakal terhenti di situ.


-sedang dalam cantuman, doakan-


p/s : waktu yang akan kita hadap, berliku dan penuh segala rona. kita kuat, kita semangat, berkat Tuhan, semua kita mampu kacip kemas dalam geraham. minta doa ya, untuk " EXOTUS ENOSASI ". Tuhan juga, sedang perhati, dan biar saja DIA makbul perkenan.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lesen Creative Commons
setiap tulisan dalam ruang "Prognansa" adalah hakcipta penulis dan dibawah : Lesen Pengiktirafan-BukanKomersial-TiadaTerbitan 2.5 Malaysia Creative Commons.