10.8.11

Tolong



tolong jangan kacau hidup yang telah kau hina suatu ketika dahulu
tolong jangan nak berlakon jadi mangsa keadaan
tolong jangan nak menarik simpati orang
tolong jangan malukan muka sendiri
tolong jangan buat cerita seolah-olah kau lemah
tolong ambil segala yang kau mahu dan berambus 
tolong jangan main serkap jarang bila kau langsung tidak tahu pucuk pangkal cerita
tolong jangan muncul lagi
tolong pergi , pergi jauh-jauh dan jangan sesekali kau kembali
tolong jangan runtuhkan semangat yang telah aku ada untuk bangun
tolong jangan diungkit cerita yang sudah ternyata memang sudah lenyap
tolong, kerna aku sudah muak dengan permainan CELAKA manusia seperti kau
tolong biarkan aku hidup dengan aman jangan diseksa lagi aku seperti sampah !


sudah lama aku bersabar dan hari ini aku rasa seperti mahu pecah
 kerana terlalu memendam semua rasa kelat ini
maaf diri tak sempurna dan aku sedar tentang itu
 jadi rasanya tidak perlulah kau mengingatkan aku












p/s: maaf bukan niat untuk merosakkan blog ini dengan cacian kasar tapi hati sudah tidak boleh tahan dengan sandiwara semua orang. cukup sampai sini .sudah ku tanam kau dalam-dalam semadilah kau dengan aman dengan semua sandiwara yang telah kau cipta hadap lah semua CELAKA yang kau suka berbahagia lah kau dengan dunia kau dan jangan sesekali kau bangun dan kacau aku lagi. -__-

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lesen Creative Commons
setiap tulisan dalam ruang "Prognansa" adalah hakcipta penulis dan dibawah : Lesen Pengiktirafan-BukanKomersial-TiadaTerbitan 2.5 Malaysia Creative Commons.